صادرات صندلی پلاستیکی عمده سفید رنگ

صادرات صندلی پلاستیکی عمده سفید رنگ به دلیل کاربردی بودن و قیمت بسیار مناسب به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. صادرات عمده بسیار به صرفه تر از تکی می باشد زیرا قیمت تمام شده صندلی پلاستیکی سفید عمده ارزان تر از تکی آن می باشد. صادرات صندلی پلاستیکی سبب سود آوری و ارز آوری خوبی برای تولید کننده و اقتصاد کشور شده است. به دلیل قیمت مناسب صندلی پلاستیکی سفید متقاضیان بسیاری برای این نوع صندلی در کشورهای مختلف وجود دارد. از این رو تولید کنندگان در صدد تولید بالا و با کیفیت آن هستند.

صادرات صندلی پلاستیکی عمده سفید رنگ

نگاهی به صادرات صندلی پلاستیکی تاشو سفید

نگاهی به صادرات صندلی پلاستیکی تاشو سفید

با نگاهی به صادرات صندلی پلاستیکی تاشو سفید متوجه خواهیم شد که کشور ایران در صادرات صندلی پلاستیکی تاشو پیشتاز است و یکی از کشورهای موفق و معتبر در این زمینه می باشد. زیرا کالایی استاندارد و مقرون به صرفه را تولید و عرضه می کنند. صندلی پلاستیکی تاشو بیشترین نرخ فروش را دارا می باشد‌.

صادرات صندلی پلاستیکی تاشو سفید به صورت عمده و در تعداد بالا به کشورهای همسایه و آسیایی صورت می گیرد و تولید کنندگان به خاطر ارز آوری خوبی که این صادرات برایشان دارد با استفاده از بهترین متریال صندلی پلاستیکی تاشو را تولید می کنند. همچنین نیاز مصرف کنندگان برای استفاده از صندلی پلاستیکی تاشو زیاد است.

خصوصیات صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو طرح ها و ابعاد مختلفی در بازار دارد همچنین خصوصیات کارآمد آن باعث تقاضای بسیار آن شده است که در زیر برخی از آن خصوصیات را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن زیاد دارد.
  2. طراحی ساده بر اساس ارگونمی بدن دارند.
  3. نشیمن راحتی دارند.
  4. در برابر نور خورشید مقاوم هستند و ثبات رنگ دارند.
  5. قرارگیری ثابت در روی سطوح لغزنده
  6. کم جا هستند و به راحتی می توانید آن ها را جمع کنید و در گوشه ای قرار دهید.
  7. قابلیت تا شدن دارند و جا به جایی راحتی دارند.
  8. دارای قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هستند.
  9. ضد آب هستند و در برابر رطوبت مقاوم هستند، زنگ نمیزنند و ترک بر نمی دارند.
  10. هنگام جابه جایی صدمه نمی بینند.
  11. قابل شستشو هستند.

در کل صندلی پلاستیکی تاشو سفید بسیار با دوام بوده و هم در محیط های باز مثل باغ، پشت بام، حیاط، کنار استخر و همچنین در محیط های بسته مثل آشپزخانه و اتاق نیز می توانید از آن استفاده کنید. حتی در کافه های خیابانی نیز می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع صندلی های پلاستیکی تاشو محبوبیت خاصی در بین مردم دارند و گزینه ی مناسبی برای استراحت های بین راهی هنگام سفر هستند، شما می توانید به راحتی آن را در صندوق عقب ماشین خود جا داده، زیرا فضای کمی اشغال می کنند.

مراحل صادرات انواع صندلی پلاستیکی مقاوم

مراحل صادرات انواع صندلی پلاستیکی مقاوم

صادرات صندلی پلاستیکی در کشورمان رشد چشمگیری داشته است و تاجران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. همانطور که می دانید صادرات انواع کالاها نیاز به یک سری مراحل خاص دارد که قبل از صادر کردن محصول باید این مراحل طی شوند. این مراحل را با هم بررسی خواهیم کرد.

مراحل صادرات انواع صندلی پلاستیکی مقاوم

  1. برای صادرات صندلی پلاستیکی به کشورهای دیگر شما نیاز به کارت بازرگانی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال محصولتان دارید همچنین داشتن حساب ارزی از موارد مهم می باشد.
  2. نوع بسته بندی کالا را در نظر بگیرید. بسته بندی صندلی پلاستیکی باید دارای استانداردهای لازم برای صادرات باشد.
  3. بازاریابی درست و اصولی و جذب مشتری برای فروش بالاتر از نکات بسیار مهم برای صادرات می باشد. زیرا شما با شناخت کشور متقاضی و جذب آن ها برای خرید گام مهم و بزرگی در این زمینه برداشته اید.
  4. انجام مراحل گمرکی و ترخیص کالا باید با دقت و توسط کارشناسان متخصص در زمان کوتاه و با قیمت مناسب انجام شود.
  5. انتخاب بهترین روش حمل و نقل به کشور متقاضی نیز از نکات حائز اهمیت می باشد. باید نوع حمل و نقل خود را انتخاب کنند و اگر مانعی وجود دارد آنرا برطرف کنید و مجوز لازم را نیز دریافت نمایید.
  6. انتخاب بهترین روش عرضه ی صندلی پلاستیکی هم باید مورد بررسی قرار بگیرد.

با توجه به کاربردی بودن صندلی های پلاستیکی و متقاضیان بسیاری که تقاضای خرید این کالا را دارند تولید کنندگان باید همواره سعی کنند فعالیت خود را در این زمینه بیشتر کنند و صندلی های با کیفیتی تولید کنند. و از ترفندهای ویژه ای برای فروش محصولات خود استفاده کنند. قطعا صادر کنندگان با رعایت نکات صادرات صندلی پلاستیکی و طی کردن مراحل اصولی در سطح جهانی می توانند مشتری جذب کنند و به سود خوبی در این زمینه برسند.

کشورهای هدف صادرات بهترین صندلی پلاستیکی سفید

کشورهای هدف صادرات بهترین صندلی پلاستیکی سفید

صنعت پلاستیک سازی در ایران اخیراً رشد چشمگیری داشته است و فعالیت در این صنعت به شدت در حال افزایش است. همراه با افزایش تولید، کیفیت محصولات هم بالا رفته است و مردم تقاضای بسیاری برای خرید این محصولات دارند. در نتیجه ی این تقاضا ها صادرات به کشورهای دیگر هم آغاز شده است.

کشورهای هدف صادرات بهترین صندلی پلاستیکی سفید کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه نظیر افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، ترکیه، ارمنستان و عمان هستند. صندلی پلاستیکی بسیار پر کاربرد است و تنوع بالایی دارد در نتیجه تجار زیادی در صدد خرید و فروش صندلی پلاستیکی هستند و ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه صادرات صندلی پلاستیکی موفق عمل کرده است.

برای تولید صندلی پلاستیکی کلیه ی مواد اولیه و متریال داخلی می باشند و در نتیجه هزینه ی مناسب و اقتصادی تری برای تولید انواع صندلی پلاستیکی صرف می شود. در نتیجه با شناخت نیاز متقاضیان سالیانه صندلی پلاستیکی های زیادی تولید و عرضه می کند.

ایران به لحاظ اقتصادی ارتباط خوبی با کشورهای همسایه دارد و صادرات زیادی از ایران به کشورهای مجاور صورت می گیرد. بیشترین کالایی که از ایران صادر می شود میز و صندلی های پلاستیکی می باشد که قیمت مناسب و چندین برابر ارزان تر از محصولات مشابه دارند. کشور ارمنستان یکی از کشورهایی است که تقاضای بالایی برای خرید صندلی های پلاستیکی تولید ایران دارد و اخیرا یکی از مدیران شرکتی در ارمنستان در مصاحبه ای گفته است که صندلی های پلاستیکی ایرانی بسیار مقاوم و مقرون به صرفه هستند.

صادرات صندلی پلاستیکی ساده با کیفیت فوق العاده

صادرات صندلی پلاستیکی ساده با کیفیت فوق العاده

صادرات صندلی پلاستیکی ساده با کیفیت فوق العاده به کشورهای مختلف موجب شده است که تولیدات خود را در این زمینه گسترش دهیم و همواره محصولاتی در تعداد بالا و با کیفیتی بسیار بالا تولید کنیم. تنوع طرح محصولات بالا است. با مراجعه به سایت و مشاهده ی کلیه محصولات می توانید تمامی محصولات ما را که شامل صندلی پلاستیکی سفید، میز پلاستیکی، صندلی ثابت پلاستیکی، صندلی پلاستیکی تاشو و … را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با قیمت بسیار ارزان و به صورت عمده تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما